RUANGAN BERSEMBANG



MOTOR TERPAKAI

KAWASAKI VICTOR sIIz

RM450 (maaf,sudah dijual)

RM450 (maaf,sudah dijual)

RM2599 (maaf,baru saja di booking)

RM2599 (maaf,baru saja di booking)

HARGA TERENDAH RM100 (ambik kat balai bukit aman, kes langgar lari tokei kambing)

HARGA TERENDAH RM100 (ambik kat balai bukit aman, kes langgar lari tokei kambing)
MAAF, GAMBAR-GAMBAR MOTOR DI ATAS HANYA HIASAN SEMATA-MATA. TIDAK ADA KENA DENGAN ANDA MAHUPUN SAYA. TERIMA KASIH.

Friday, March 13, 2009


Mohd NoorAzlan Bin Abu Bakar adalah namaku. JKR ialah kerjaku. Aku kini menetap di Kampung Teluk Nibong, Jitra, Kedah. Aku kini menjawat sebagai Komandan BSMM Unit 4 Jitra. Walaupun badan aku sangat ringan tetapi sebaliknya tugasku sebagai Komandan amatlah berat. Bagi yang kurang mengenali siapa aku, korang boleh nampak di Pekan Jitra, jika terdapat penunggang motosikal kesatria baja hitam bewarna kuning tu..insya-allah mungkin aku ataupun orang lain. Tapi selalunya aku la. Haha. Kalau nak tau dengan lebih terperinci lagi, mai la ke Pejabat latihan Bulan Sabit Merah Malaysia Cabang Kubang Pasu. Setiap petang aku ada di sana. Second pejabat katakan (selain tempat kerja di JKR)...

No comments:

Post a Comment